Rabu, Februari 10, 2010

mengapa mesti tidak mengerti....

mmmm...
xtau ngape... mesti ader rase tak best...
streamyx kat umah dh lama takleh guna...
kabel TM kena curik.. until now pn tak ok lg...
tp perasaan nih bkn pasal streamyx or what...
tp... ttg perasaan... setelah byk kita berkorban tp terasa mcm tak d hargai...
aku sentiasa berusaha.. berusaha utk capai apa yg aku nk...
aku sentiasa berusaha utk smp pd keadaan aku skg...
tp mengapa msti ade yg tak senang.. mengapa msti ade yg tidak gembira...
aku tak paham.. dan aku tak tau mengapa...
sedangkn aku tak penah myusahkn dan mbebankn mereka2...
sedang aku sentiasa berusaha utk senangkn dan bahagiakn
hati2 org yg aku sayang... to kenapa bila aku... mereka spt tidak mahu mengerti..
walaupun org tuh aorg yg kata sayang aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan