Rabu, Januari 19, 2011

DOA n HARAPAN....

salam n bismilah...

malam nih aku, ahmad faris tido spital...
kes?? teman en.ahmad oncall kat bloodbank...
angkut skli ngn c kecil nih...
sbb bsok x blik umah trus anta dia skool...
n aku smbg keje trus.. gitu juga ngn en.ahmad...
sbnarnya bkn ini aku nk citer... lain...

ari nih dh 19hari d tahun bru 2011...
mcm biase bler thn bru psg azam.. psg niat...
thn nih azam pelik skit...
sbb xde dlm wishlist KURUSkn bdn..
wlpn bru smgu lpas aku gigih x mkn nsi...
bler x niat.. x azam... kuat lak smgt..
dh smgu.. no rice.. no ice...
green tea 1L/D.... air halia+oat+biskut...
ayooo.. bsguh lak kali nih...
harapan ttp ade...
doakn aku bjaya... target.. 6mths from now...

hehhe... tp tuh x termasuk dlm wishlist aku thn nih...
target UTAMA paling BESAR...
kurang belanja mewah... no more shopping 1k.. 2k...
sbb ade yg lbh PENTING n perlu ongkos yg BESAR sdg menanti....
jadi 2011... thn bjimat cermat utk aku....
insya Allah... usaha berjaya....

target ke2...
nk jimat cuti tahun...( boleh gitu??) hahahaha....
sbb aku msih x smpan wlau shari pn dlm GS aku....
jd dgn cuti 32ari n off 35j ini... aku nk jimat2...
tp npak nyer tpaksa gak korban ct bln2 nih...
my mom tersayang nk operate mata on 1st feb...
so amik cuti after raya cina utk jaga mak...
tapi xpe.. sbb cuti tuh bmakna...
aku xnak bazir cuti sia2....
insyaAllah.. doa n harpan...
Allah permudahkn segala urusan aku...
dan mak juga dlm lindungan nya....

target ke3....
nk byk kn lgik rezeki...
rezeki duit n rezeki anak....
insyaAllah... semua kerja Allah..
aku berusaha... akan ade hasilnya...
insyaAllah...

aku rse itu saje wishlist aku thn bru 2011 ini...
atau dgn kata lain... itulah DOA n HARAPAN aku thn ini....

amin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan