Rabu, Disember 15, 2010

AKU DAN KISAH SEDIH....

salam n bismillah...

ade macam2 aku nk citer..
sll x bpeluang... mcm2 bertakung lam otak aku...
tp aku pilih yg ini...
aku dan kisah sedih...
sedih biler ahmad faris menghampiri tanda2 nk bcerai susu...
sgt sedih.... sbb dulu bila buat susu botol lbh byk mbazir sbb buang jer...
skg teramat jarang buang.. mmg abes...
kekadang dia siap amik botol bg aku suh buat susu dia...
aku mmg dh cmpur susu since dia du nursery bln8 ritu...
tp skg dia duk umah pung dia nk botol....

eh.. eh.. ahmad faris bru 18bln laa...
xkn dh nk brenti susu... sbb skg mlm pn dia nk botol....
mgkin susu soya isomil nih sedap kot...
sbb sblom nih aku guna FM S26...

tp aku tau ini semua kesan dr aku kije mlm...
since aku dh TERPAKSA oncall...
sbb bler okol aku akn tgal dia utk 2mlm waktu tido dia...
mlm okol 10pm smp 8am... tp msti la kul9pm aku dh siap nk g keje...
n shift after post call... 5pm-10pm.. tp mstila kul11pm bru smp umah...

dan dr situ dia sgt rapat n susu botol dia....
wlpn sbln hanya 3x aku okol mlm...
tp itu bmakna 6x aku tgal dia..
blom tmsk okol ptg d ujung mgu...

apakah nasib aku....
nasib ahmad faris...
nasib susu ibu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan