Isnin, Oktober 25, 2010

mampukah aku....

bismilah n salam...

streamyx kat umah msih blom ok...
skg ari2 bwk laptop ke lab..
tapi kdg jer free bleh online...
dan arini agak relaks..
media smua penuh peti...

so.. free time...
arinih agak berat ati msuk keje..
smlm marah yg agak dasat kat faris...
dh tgok drama "TAUBAT NASUHA" pn..
msih x sedar... xtau apa hangin aku smlm...
kesian ahmad faris.. masih kecil n xtau apa2..
tp ibu marah mcm faris dh mgerti...

rase bsalah amat sgat biar dia menangis mcm tuh..
masih terbayang dia hulur tgn suh angkat dia dr tido...
tp aku?? buat xtau, bgn n amik bantal tido kat bwh...
kesian nyer... menangis smkin kuat...aku marah..
sbb bler suap mkn, dia xnak mkn...
bler nk tido, asyik nk tek...
smp abis susu pn nk tek jgak...
jd, aku jd marah bler dia asyik eekk.. ekkk...
dia lapar agaknya.. sbb bler dia reda..
dia amik botol mineral suh aku suap dia air,...
pastu ,dia amik tupperware biskut n
suh ayah dia suap biskut...

aku.. bru ade anak sorg..
dan anak aku sgat baik..
sbb jarang meragam n berpeel...
tp aku??
bile pk .. sgat tidak wajar...
jd..
mampu kah aku mjadi seorg ibu yg baik....

ya Allah.. kau berikan aku kesabaran dlm mdidik anak ku..
ya Allah...

1 ulasan:

  1. eh beb..mesti ko stress.aku paham.ada gak time2 kita jadi naik hantu.kita manusia beb.tak sempurna.nanti dia dah besar esok ringan skitla tanggungjawab.jgn cepat give up pada org yg paling kita sayang

    BalasPadam