Jumaat, Disember 04, 2009

episod Faris mencari ayah....

malam nih malam ke3 faris tido tanpa ayah...
malam ptama sbb terlalu letih travel jauh.. dari pasir mas ke felda kerteh ke padang midin.. sehari suntuk dalam keta.. jd bler tiba umah tok... dia dah keletihan...
jd tido nya tak byk kerenah...

mlm ke2 mula menunjukkan sedikit belang... dr kul8pm peram xmau2 dia tido... aku pn dh frust, biar je dia pusing kiri kanan.. kiri kanan..
pastu tiba dia meniarap dan tetido sndiri... puas myusu xmau gak tido...

malam nih... lg dia spt tak tentu arah... aku agak dia mcari2 ayah dia.. dr ptg td dia dh start prangai.. xmau kat org lain.. nk ngn aku jer.. mgkin dia tkt aku jgak ilang spt ayah dia... jd manja dia blebih2 smp aku pun jd geram.. pujuk2 prangai2 mcm gaya dh aku gaya dia... bru ni dia nk lena... terasa penat nyerrr... slama nih kalu dia bprangai mlm2 nk tido ayah dia yg pujuk2 dia... jd msti dia tercari2 mana ayah dia.. puas dia bprangai tp ayah ttp tak muncul...

ptg td mse wat video call pun.. dia mncari2 ayah dia sekeliling umah.. sbb dgr suara npak ayah.. tp ayah takde... berpeel laaa faris mlm nih...jd esok ayah nk dtg amik blik pmas.. aku nk tgk dia mcm mana... jdi tgu esok....

1 ulasan:

  1. sabar beb sabar.itu belum dia besar dan xdgr ckp lagi tuh.jadi mak budak ni menuntut kita banyak bersabar..kate perempuan syurga hihi
    kalo ko rase tension,ko ingat,semua mak kat luar sana mengalami masalah yang sama dengan ko.

    BalasPadam