Sabtu, Disember 12, 2009

kisah semalam...

salam...
semalam tak sempat nk updated blog..
semalam harilahir aku yg ke 30..
xtau nk tulis apa..
smlm byk idea... arinih dh kering...
ptt nye aku kena keje ini ari..
tp aku penat..
smlm my MIL buat mkn2...
bkn sbb besday aku...
tp tahlil ke 100ari arwah nenek suami aku...
penat gak la wlaupun aku tak tolong sgat...
smlm suami ku keje..
dan arinih juga...
xtau la dpt x hadiah yg aku mtak..
MAM breast pump manual...


>

aku dh ade yg letrik..
bkn tamak.. tp aku slalu x smpt nk pump ptg mse kat tmpt keje..
jd kalu ade manual nih dpt la aku pump lam kete..
sbnarnya aku dh bli pump nih.. tp aku guna duit aku, jd aku nk ganti nilai dia..
kira hadiah aku laa...
tgu hubby blik keje ptg nih..
smlm dia g mobile kat bilion..
aku suh bli bj tido tuk faris..
d beli bj jln2.. pastu ble aku ckp.. dia ckp blik..
eh,xleh ker?? boleh jer la buat bj tido..
suka2 ati dia jerr...
nk ajak g mkn mee udang p.mas...
mmmmmm... sedap2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan