Selasa, April 20, 2010

aku tak sengaja,,,,

salam n bismilah

mm... aku nih suka sgat bkak penulisan ngn mm..
tp tuh la ayat pling seswai...
kisah nya.. lunch hour td.. aku nk g al-ikhsan.. nk crik sandal nike..
ku mgajak suami ku pegi.. dia xnak.. dan sblm tuh, wak2 dtg keje pg..
kereta kesyangan suami ku, dh buat suami ku takde mood..
signal blakang belah kanan tak nyala...
so, aku ajak la skali g baiki signal smbil2 aku nk crik sandal..
mmg ade2 alasan.. memula dia nk ikut..
pastu sampai kat kereta, dia bg kunci dn suh aku g sndiri...
aku ok jer.. sbb mmg dh sll.. blh kata tiap2 ari pn aku tubik drive sndiri...
n takde pe2 pn jd... tp tadi nk d jadi kn citer..
mase nk parking.(very bad parking kat HRPZII, lbh dr parking HKL lgik)
aku terlanggar batu.. xde pe calar.. sbb bwh bumper dpn jer yg teseret ngn batu tuh..
tp bumper tuh mcm terbongkah la skit... dan spt yg d jangka... suami ku, dia x marah..
tp diabuat muka n x ckp ngn aku smp blik umah.. smp dia g keje blik mlm nih...
salah aku ker? mse aku tjuk keta tuh.. lgsung dia x ckp pe pn...
mmg sudah aku jngka... cuma aku terkilan...
begini kah layanan nya kalu pasal keretanya?? jd, d manakah tmpt aku sbg isteri....

1 ulasan: