Jumaat, April 30, 2010

katil ku patah buat kali ke 2.. apa maknanya...

bismilah n salam..

panjangnya tajuk n3 kali nih...
tp itulah yg paling sesuai..

dh 2x kali lam bilik aku nih patah..
tp nasib sewaktu kedua2 kejadian en.ahmad tiada bsama..
kalu x, malu sehh..
mase kejadian ptama.. bln12 thn lepas tak silap aku..
mse tuh petang nk magrib.. aku nk tutup tngkap..
bilik aku kalu nk tutup tngkap kena pijak katil..
sbb katil sebelah tgkap.. bkn pijak ngn kaki la.. pijak ngn lutut jer..
mse tuh en.ahmad oncall ptg sbb mse kejadian adalah ari mgu..
aku ngn en.faris jer ade..
terpaksa la mlm nya aku, en.ahmad n en.faris tido atas toto kat bwh..
keesokkan ari aku blik keje, aku tgk katil tuh my FIL a.k.a my abah dh baiki..
fuhh nsib laa.. mlm nya dn sterusnya aku tido jer kat katil tuh...

dan 2mgu sblum nih.. aku ade komplain ngn en.ahmad..
ckp tilam nih dh mcm menurun sblah aku..
dn en.ahmad pn janji nk tukar tilam&katil kami dgn tilam&katil y kami bwk blik dr KL waktu pindah arituh..FIY.. tilam&katil nih mmg yg sedia ada lam bilik nih.


tuh katil yg patah tuh...

tp d sebabkn en.ahmad sebuk n letih pd jumaat lepas..
katil nih tak tertukar lg...
dan nk di jadi kn kejadian..
katil nih patah lgik semalam...
uwaaa... dan nasib aku baik juga sbb terjadi waktu en.ahmad OT..
huhuu.. kalu x, mmg malu laa...
mse kejadian aku tgah syok2 myusu kn en.faris...
n bler nk tukar ke posisi sblah lg..
tetiba.. praakkkkk.. gedeganggggg..
patah.. huhuu..
dan aku dgr mcm my MIL naik atas tnye SIL ape yg bunyi..
aku duk lam bilik diam2... bkn apa.. sbb aku still myusu wlpn katil telah patah...
hehheee.. aku ttp tido atas tilam&katil y patah tuh smp en.ahmad blik dr keje pukul+-1 pg..
mlm nya aku tido atas toto lg.. sob..
dan ptg tdik en.ahmad dh tukarkn tilam n katil kami..
terima kasih abg...

nih katil kami yg dr KL.. aku bharap agar katil ini kukuh utk mnampung aku yg berat hampir mencecah 80kg nih

mmm.. jdik apakah petanda nya...
adekah aku nih terlalu...
terlalu...
moral of the story.. lpas nih aku kena jaga, control. kurang mkn..
sbb kejadian2 nih mgkin 1 tanda yg aku sudah terlalu G.E.M.U.K..
mungkin...

2 ulasan:

  1. camana la ktil blh patah...buas betul...faris @ mak die yg buas????saper nk jawab...ekeke

    BalasPadam
  2. 2 2 salah... katil tuh sbnarnya dh buruk.. huhuuh...

    BalasPadam