Khamis, April 15, 2010

setelah agak lama...

salam n bismillah..

agak lama x berblog.. bkn agak lama.. tp mmg lama.. last itu hari bln2... bkn takde menda nk tulih.. tp sllu x bkesempatan... idea mencurah.. internet lak ngong.. idea mdatang.. tp wak2 lam keta lak... sll tidak mdpat izinNya.. mlm nih dgn mudah aku bleh berblog kembali,... my baby boy dh lena... my hubby g tahlil blom pulang.. alhamdulilah...

tp 1st of all.. aku nk merepek2 dulu.. opssss.. bunyi moto.. tanda nya.. jeng jeng.. my hubby dh pulang... mmm.. mlm nih cuma nk panas2 skill menulis.. nti mlm2 sok kn.. aku akn meneruskn penulisan yg berisi...
my hubby g kenduri tahlil arwah anak Sarimah ngn Rasfan.. kwn se Lab.. kpd imah n ipe.. salam takziah dr kami sekelurga... aku igt nk ikut g jgak tahlil.. tp memikirkn faris.. ooo.. tidak.. skg dh 10bln.. mse dia membuasss.... jd mana mgkin utk aku bwk dia g kenduri tahlil.. mybe next time ble dia dh pndai skit aku akn bwk dia...

mcm byk lak nk citer... takpe.. nti yea.. sbb hubby takleh tgk aku asyik duk dpn lappy nih... so aku senaraikn aku nk citer.. nti aku cite pjng... citer 1 : aku n faris... citer 2: kisah lab citer3 : kisah aku n Kl... mm aku g KL mgu lpas.. hubby aku bwk jln2.. TQ my hubby... citer 4: byk laaa... nti yeaa.... so now, aku kena berenti... see u soon.. chow..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan