Jumaat, April 23, 2010

sudah berbaik....

bismillah n salam

alhamdulilah.. aku dh bertego sapa ngn e.ahmad...
setelah 3ari... mlm smlm lpas isyak wak2 aku syok2 tgk TV
smbil layan FB kat ruang tamu..
en.ahmad trn.. "teh beng satu".. suh dia kat aku smbil sengih2...
okla tuh.. mgkin tuh tanda dia nk berbaik ngn aku... pastu aku malas ngn ckp pe..
trus bgn g dapur jerang air..
smtara nk tgu air msk, aku tgk dia duk nghadap lappy aku..
aku g dkat tgk dia tgk bkak mudah.com.. tgah crik bumper bru...
en,ahmad ckp bumper tuh mmg dh takleh guna sbb skru dia dh patah..
mmm.. okla.. aku npak dia pn mcm tak marah.. mgkin dh reda kot perasaan dia...
atau mgkin juga dia mgambil kira dosa jika tak bertego sapa slama 3ari...
sbb spjg 3 ari tuh jgak aku lgsung tak bcakap ngn dia...
alhamdulilah... akhir nya kami kembali spt sediakala..
biasa la suami isteri...
sedang kn lidah lg tergigit...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan